« عارفانه »

« عارفانه »

» ............ بسم الله الرحمن الرحیم ............ «
»................... لا اله الّا الله .................... «
» .................. لا اله الّا هو .................... «
» ................ إن الحکم الا لله .................. «
» ............. انا لله و انا الیه راجعون .............. «
» ............. و هو معکم أینما کنتم .............. «
» ............ ما شاء الله لا قوّة الّا بالله ............ «
» ........... کل شیء هالک الّا وجهه ............ «
» ........... قل هو الله احد الله الصمد ............ «
» ........... الله نور السموات و الارض ............ «
» .......... کان الله بکلّ شیء محیطا ............. «
» ......... و ما تشاؤون إلا أَن یشاء الله ........... «
» ........ و نحن اقرب الیه من حبل الورید ......... «
» ....... و إن من شیء الا یسبّح بحمده ......... «
» ....... أنطقنا الله الذی أنطق کلّ شیء ......... «
» ...... لمن الملک الیوم لله الواحد القهار ........ «
» ..... و ما رمیت إذ رمیت و لکن الله رمی ........ «
» ..... هو الأوّل و الآخر و الظّاهر و الباطن ........ «
» .... واعلموا أنّ الله یحول بین المرء و قلبه ...... «
» ... و نحن اقرب الیه منکم و لکن لا تبصرون ..... «
» .. ما یکون من نجوی...الا هو معهم أینما کانوا .. «
» و لله المشرق والمغرب فأینما تولّوا فثم وجه الله «
»ولله یسجد من فی السماوات والارض طوعا وکرها
»کل من علیهافان ویبقی وجه ربک ذولجلال والاکرام
-:-:-:-:-:-:-:-:-
هدف از این وبلاگ، اشتیاق نفوس مستعده به حقایق عرفانی و سیر و سلوک عملی و لقاء الله می باشد.
استفاده از مطالب وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است.
یا حق

« « اخبار فلسفی و عرفانی » »
بایگانی
آخرین نظرات دوستان
سایتها و وبلاگهای فلسفی و عرفانی

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۵
فروردين

بسم الله الرحمن الرحیم

و ایّاه نستعین
حمد خدای را سزاست که ارشاد ناصحان مخلص را، شفای صدر مشروح مستعدان جَذْبه قرار داد.

تحیّت تامّ پیامبر گرامی‏ صلی الله علیه و آله و سلم و اهل‏ بیت‏ عصمت(علیهم‌السلام) را رواست که با ارائه جَذْوه، مشتاقان شعله نار را به نور کمال نائل می‏کنند و درود بی‏کران بر حضرت ختمی امامت مهدی موجود موعود(علیه‌السلام) که به یُمْنِ وجود او همگان بهره‏ مندند.

به این ذوات قدسی تولّی داریم و از معاندان لَدود آنان تبرّی می‏جوییم.

عزیزم، چاره صیانت از دسیسه‏ بیرون و وسوسه درون، از کسی خواستی که خود خواسته ‏ای در ظلّ توحید ناب، جز این ندارد.

درمان درد توانفرسای هجران را از مهجوری طلبیدی که هجر مستمر او به حِجر مَحْجور تبدیل شد.

علاج شوق لقای دوست را از کسی انتظار داری که ابر رحمت دوست «به کشتزار جگر تشنه‏ اش نداد نمی».

  • رسوای غفلت