عارفانه

عارفانه

» ............ بسم الله الرحمن الرحیم ............ «
»................... لا اله الّا الله .................... «
» .................. لا اله الّا هو .................... «
» ................ إن الحکم الا لله .................. «
» ............. انا لله و انا الیه راجعون .............. «
» ............ ان الله هو الحق المبین ............. «
» ............. و هو معکم أینما کنتم .............. «
» ............ ما شاء الله لا قوّة الّا بالله ............ «
» ........... کل شیء هالک الّا وجهه ............ «
» ........... قل هو الله احد الله الصمد ............ «
» ........... الله نور السموات و الارض ............ «
» .......... کان الله بکلّ شیء محیطا ............. «
» ......... و ما تشاؤون إلا أَن یشاء الله ........... «
» ........ و نحن اقرب الیه من حبل الورید ......... «
» ....... و إن من شیء الا یسبّح بحمده ......... «
» ....... أنطقنا الله الذی أنطق کلّ شیء ......... «
» ...... لمن الملک الیوم لله الواحد القهار ........ «
» ..... و ما رمیت إذ رمیت و لکن الله رمی ........ «
» ..... هو الأوّل و الآخر و الظّاهر و الباطن ........ «
» .... واعلموا أنّ الله یحول بین المرء و قلبه ...... «
» ... و نحن اقرب الیه منکم و لکن لا تبصرون ..... «
» .. ما یکون من نجوی...الا هو معهم أینما کانوا .. «
» و لله المشرق والمغرب فأینما تولّوا فثم وجه الله «
»ولله یسجد من فی السماوات والارض طوعا وکرها
»کل من علیهافان ویبقی وجه ربک ذولجلال والاکرام
-:-:-:-:-:-:-:-:-
الهی؛ آهم جهنم سوز است
نوشتجاتی از رسوای غفلت: ر- ص

صبحست ساقیا قدحی پرشراب کن
دور فلک درنگ ندارد شتاب کن
زان پیشتر که عالم فانی شودخراب
مارا ز جام باده گلگون خراب کن

الهی به جان خراباتیان
کزین تهمت هستی‌ام وارهان

هدف از این وبلاگ، اشتیاق نفوس مستعده به حقایق عرفانی و سیر و سلوک عملی و لقاء الله می باشد.
استفاده از مطالب وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است.
یا حق

بایگانی
آخرین نظرات دوستان
سایتها و وبلاگهای فلسفی و عرفانی
بسم الله الرحمن الرحیم

نقاشیخط یعنی مخلوطی از نقاشی و خط. با توجه به اهانتی که اخیرا توسط یک خواننده به امام نقی علیه السلام صورت گرفته، بر آن شدیم تا جمله ای زیبا را با حرفه ی نقاشیخط، به حضرت هادی علیه السلام هدیه نماییم. لذا از برادرم درخواست نمودم تا با هنر خویش، جمله زیر را به تصویر بکشد:

یا مولای؛ أیّها الهادی النّقی...

ای مولای من؛ ای امام هدایت کننده و پاکیزه...

طرحها و تصاویر, نقاشیخط, امام علی النقی الهادی علیه السلام, ولایت, امامت


برای دیدن تصویر در اندازه بزرگتر بر روی آن کلیک کنید.


یا حق

نظرات  (۹)

سلام خداقوت خیلی زیبا بود احسنت بازم ازین کارا بذاریت
سلام
دستت درد نکنه خیلی خیلی ممنون
وبلاگمو ببین





سلام سید جان خواهش میکنم
به به...لذت بردم


یا علی مدد...
به جانم قسم!

آن که از کتب عقلی و صحف عرفانی یعنی مطالعه ی کتاب هایی همچونتمهیدالقواعد -شرح قیصری بر فصوص الحکم-وشرح العیون فی شرح العیون- ومصباح الانس -وشرح محقق طوسی براشارات -و اسفار-وشفا-و فتوحات مکیه خودرا دور کند همانا خودرا از فهم خطاب محمدی-ص- یعنی قرآن دور کرده است و جان خود را از نیل به سعادت قصوایش محروم ساخته است.

حاشیه بر اسفار ( علامه حسن زاده آملی)
  • باید کاری کرد
  • سلام. چقدر خوب شد که تو وبلاگ حقیر نظر گذاشتید. بهانه ای شد تا مطال زیبایتان را ببینم.

    راستی طرح برادر هنرمنتون تو سایت حرف تو قسمت پوستر نوشت درج شد.http://harfeto.ir/?q=node/357

    یا علی مدد




    سلام برادر
    ممنون
    سلام کار خیلی قشنگیه

    پیشنهاد من اینه که اگه یه کشیده وسط کار می افتاد؛ مثلا ایهـــــــــا را می کشید، توازن و زیبایی بیشتری داشت. به هر حال خیلی خوب کار شده؛ دستش درد نکنه علی محمد آقا
    سلام دوست عزیز...
    خداقوت!!!
    شما با افتخار تمام لینک هستید..
    خوشحال میشم من و دوستای مبارزم رو هم لینک کنید تا با بالابردن رتبه در گوگل به هدفمون در مبارزه برسیم..
    متشکرم
    راستی؟؟ شما برای مبارزه کاری انجام ندادید؟؟؟ خیلی تعجب کردم چون وبتون در زمینه مذهبی بسیار خوب هستش .. اگه جزو دسته ای هستید که میخواید مبارزه کنیدو نمیدونید از چه راهی تو وبم ی پست خاص برای دوستانم در این زمینه گذاشتم.. ما نیاز به اتحاد داریم دراین زمینه. خوشحال میشم به این گروه بپیوندید.. مشتاقانه منتظر حضورتون هستم!!!
    اگر تمایلی هم ندارید براتون آرزوی موفقیت میکنم!!!
    شادزی!!
    ایام به کام..
    بشوی اوراق اگر همدرس مایی.... که علم عشق در دفتر نباشد!!




    سلام ممنون
    مبارزه معنای وسیعی داره که حوزه های مختلفی رو شامل میشه
    بنده با توجه به شرایط خودم در حوزه معارف دین و خصوصا عرفان اسلامی کار میکنم
    یا حق
    امیدوارم در مبارزاتتون موفق باشید..
    مارو هم دعا بفرمایید..
    یاعلی
    سلام
    موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">